O mnie

Nazywam się  Joanna Potorska, jestem trenerem, coachem oraz doradcą zawodowym.

Ukończyłam studia wyższe na kierunku Handel Zagranicznystudia podyplomowe na kierunku HR Manager oraz Akademię Trenera. Od ponad 25 lat pracuję w handlu jako menedżer średniego i wysokiego szczebla. Swoje doświadczenie zdobywałam zarówno w małych firmach rodzinnych, jak również w wielkich światowych korporacjach. Obecnie jestem menedżerem i trenerem wewnętrznym w międzynarodowej firmie handlowej, a także prowadzę szkolenia, warsztaty oraz konsultacje indywidualne w ramach Akademii Rozwoju ASPO

Dlaczego szkolenia i doradztwo zawodowe?

Przede wszystkim dlatego, że lubię ludzi, rozmowy z nimi, niesamowity przepływ energii, wiedzy, doświadczenia i światopoglądów. Prowadzenie szkoleń i warsztatów to moja pasja, a salę szkoleniową traktuję jak drugi dom. Specjalizuję się w szkoleniach związanych z obsługą klienta, standardami obsługi klienta, sytuacjami trudnymi w obsłudze klienta itp. Uważam, że są to obszary mające kluczowy wpływ na budowanie przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw. Oprócz tego wspieram w rozwoju zawodowym prowadząc konsultacje indywidualne związane z poszukiwaniem pracy, a także warsztaty „Jak otrzymać pracę marzeń”. W swojej dotychczasowej karierze zawodowej przeprowadziłam setki rozmów rekrutacyjnych, przejrzałam tysiące CV i wiele razy sama występowałam w roli kandydata do pracy. Zaobserwowałam, że jest wiele osób, które mimo doskonałego wykształcenia i doświadczenia zawodowego mają duży problem w odnalezieniu się na rynku pracy. Nie wiedzą jak stworzyć dobre CV, a strach przed rozmową kwalifikacyjną ich po prostu paraliżuje. Wspieram ich w tym procesie proponując rozwiązania skrojone na miarę zarówno ze strony pracodawcy, jak i potencjalnego pracownika.